پرداخت آنلاین پیش پرداخت

در صورتی که تاریخ عکاسی شما توسط همکاران ما در آتلیه ماهور مشخص شده و وقت عکاسی شما رزرو شده است، لطفا شرایط زیر را با دقت مطالعه کنید و ضمن قبول شرایط، پس از تکمیل مشخصات، نسبت به پرداخت آنلاین وجه پیش پرداخت در انتهای همین صفحه اقدام کنید تا رزرو وقت عکاسی شما قطعی شده و ثبت گردد.

آتلیه عکاسی کودک و نوزاد عکس کودک عکاسی نوزاد
  • شرایط داخلی استودیو ماهور که قبل از رزرو باید بدانید:
  1. ما در استودیو ماهور هیچ گونه هزینه‌ای به عنوان ورودی از مشتری دریافت نمی کنیم.
  2. مبالغ درج شده برای هر پکیج مبلغ حداقل خرید می باشد؛ به این معنی که جمع مبلغ خرید شما باید به مبلغ مشخص شده برای همان پکیج برسد.
  3. رزرو پکیج ها فقط با پرداخت بیعانه قطعی می شود و مبلغ دقیق و نهایی فاکتور شما بعد از انتخاب عکس و نهایی شدن سفارش شما مشخص می شود.
  4. انتخاب عکس در همان نوبت عکاسی پس از پایان جلسه عکاسی انجام می شود و تسویه حساب نیز در همان نوبت است.
  5. زمان ادیت و ویرایش عکسها حداکثر ۴۵ روز کاری است.
  6. رزرو وقت برای بیش از یک کودک فقط برای خواهر/برادر امکان پذیر است.
  7. درخواست جابجایی نوبت توسط مشتری یا کنسلی و استرداد کامل وجه بیعانه، فقط تا ۷۲ ساعت قبل از وقت عکاسی امکان پذیر خواهد بود و درغیر اینصورت وجه پرداختی به عنوان خسارت دریافت خواهد شد و مرجوع نمی گردد.
  8. دقت داشته باشید که حتما رأس ساعت مشخص شده در استودیو حاضر شوید، تا با وقت عکاسی مشتری قبل و بعد، تداخل نداشته باشید و ما نیز زمان کافی برای آماده کردن دکورها و عکاسی شما و دیگر مشتریان داشته باشیم.
  9. عکاسی خانوادگی در دکورهای آتلیه حداکثر تا ۴ نفر و در بعضی از دکورها امکان پذیر است. در صورتی که تعداد اعضای خانواده شما بیشتر است لطفا قبل از رزرو آنلاین، تماس بگیرید.
  10. ورود با کفش بیرون، به محیط استودیو غیرممکن است.برای عکاسی حتما کفش مجزا و تمیز همراه خود بیاورید. چنانچه قصد گرفتن عکس خانوادگی دارید برای خود و همسرتان هم کفش تمیز (غیراز کفشی که در محیط بیرون می پوشید) بیاورید.
  11. ما در راستای حفظ سلامتی کودکان شما سعی می کنیم فضای استودیو را تا حد ممکن تمیز نگه داریم و از شما هم انتظار داریم با رعایت مورد ذکر شده در بند ۱۰ به ما کمک کنید.
  12. از آوردن افراد همراه خودداری کنید. مگر در شرایط خاص و با هماهنگی قبلی.
  13. فایل ریسایز عکس های انتخابی با لوگو استودیو به عنوان هدیه برای شما ارسال میشود.
  14. فایل اصلی عکس ها نزد آتلیه محفوظ است و به مشتری تحویل داده نمی شود.
  15. در زمان عکاسی، از هر تم و دکوری که عکاسی داشته باشید باید حداقل یک عکس انتخاب کنید.
  16. اگر عکسی را برای تاریخ مشخصی لازم دارید لطفا دو هفته زودتر نسبت به رزرو وقت عکاسی اقدام کنید تا ما فرصت لازم برای آماده کردن عکس را داشته باشیم.
  17. با توجه به قوانین مالیاتی کشور، آتلیه ها مشمول دریافت ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده از مشتری و پرداخت آن به اداره مالیات می باشند. این مبلغ به فاکتور مشتری اضافه میشود.
  18. رزرو وقت و پرداخت بیعانه به منزله آگاهی کامل از شرایط داخلی آتلیه ماهور می باشد.
آتلیه عکاسی کودک و نوزاد عکس کودک عکاسی نوزاد

درصورت بروز هرگونه مشکل یا خطا در پرداخت ، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید:
۰۹۱۹۸۱۳۱۲۴۶